niedziela, 7 stycznia 2018

CENY MUMIO

Otrzymałam kolejny telefon od pani z Warszawy tym razem, która po lekturze mojego bloga, stwierdziła, że mumio którym tak się zachwycam, czyli żywe jest strasznie drogie i cena jest nadto wygórowana i nie stać jej, emerytki na taki zakup.
Trudno się tu nie zgodzić z panią, rzeczywiście cena może nie tyle wygórowana, ale niewątpliwie wysoka. Postanowiłam za tym przeanalizować ceny mumio na rynku. Piszę tu tylko o tych produktach, które według mnie mają właśnie ceny wysokie. Wygląda to tak:
Mumio w płynie od p. Świtko - za 4 g 215 zł  za 16g 785 zł
czyli odpowiednio za 1 g w pierwszej wersji zapłacimy 53,75        w drugiej wyjdzie taniej bo "tylko" 49.06. Mumio rozcieńczone wodą
Sekret mumio -  za 2,1 g  zapłacimy 270 zł
Mumio visanto jw bo to, to samo 
czyli za 1 g mumio w tych suplementach zapłacimy 67,50. Mumio rozcieńczone sokiem z aronii i  różnymi składnikami.
Gabinety Mumio - za 12g zapłacimy 219 zł
czyli za 1g czystego niczym nie zmąconego mumio zapłacimy 14,60 Warto tu zauważyć, że w tym przykładzie otrzymujemy największą ilość samego mumio.
Wzięłam tu pod uwagę tylko firmy, które są wiodące na rynku.
Reasumując:
Sekret mumio 1g mumio rozcieńczonego = 67,50
Mumio visanto 1g mumio rozcieńczonego = 67,50 
Mumio w płynie Świtko 1g mumio rozcieńczonego = 49,06
lub w drugiej wersji 1g = 53,75 
Gabinety Mumio 1g czystego, żywego mumio = 14,60
Sama zastanowiłam się, skąd takie różnice w cenach. Oczywiście nie wiem, czym kierują się właściciele firm, ale może wynika to z tego, że suplementy diety posiadają mnogość składników za które musi zapłacić klient, chociaż składniki te na nic mu nie pomogą a w przypadku mumio z Gabinetów Mumio to tylko czyste, żywe, pierwotne mumio bez dodatków i rozcieńczania. A może wchodzi tu też w grę zwyczajna, ludzka pazerność. Nie wiem i się nie dowiem, ale wiem jedno, że mumio z Gabinetów jest mimo, że drogie i tak najtańsze o czym po w/w wyliczeniu natychmiast powiadomiłam panią korespondentkę z Wawy. Natomiast, czy ją przekonałam tego też nie wiem.
ESKULAP  BÓG SZTUKI LEKARSKIEJ

www.mumiozywe.gsm.pl
biuro@mumiozywe.gsm.pl
tel. 690 135 952















 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz