poniedziałek, 8 stycznia 2018

"SZKODLIWE" MUMIO

Dzwoni pan z Siedlec...czy może pani do mnie zadzwonić bo jestem emerytem i nie mam za dużo pieniędzy a telefon kosztuje. ok mówię i oddzwaniam z przekonaniem, że pan chce pozyskać adres lub informację, gdzie można nabyć mumio. Pan zaczyna opowiadać mi swoją historię.
Znajomy nabył w Łodzi na targach medycyny mumio w postaci wysuszonej skałki. Słyszałem, że mumio to dobry lek więc się ucieszyłem i jak tylko wyszedł, postanowiłem zażyć jak najszybciej. Kupiłem je żeby wspomóc leczenie wrzodów żołądka. Trochę zastanowiło mnie to, że w opisie było, jak pomóc włosom a nie żołądkowi, ale zawierzyłem przyjacielowi, że to jest dobre. No więc ten czarny kawałek skałki połamałem na kawałki tak, żebym mógł przełknąć i popijając mlekiem, zjadłem całą tą skałkę. Niestety po krótkim czasie, zamiast poprawy w moim żołądku zaczęły się dziwne sprawy, skurcze, boleści, coś tam bulgotało, oblał mnie pot i poczułem się źle. Trzymało mnie to pół dnia, ale jak pani słyszy, żyję. Nie wiem, czy to mumio to jakieś złe było, czy rzeczywiście tylko do włosów a nie do jedzenia, czy może zwyczajnie zjadłem za dużo.
Przerwałam panu opowieść i ucieszyłam się, że żyje. Co prawda mumio jeszcze nie uśmierciło nikogo, wręcz odwrotnie, ale połknięcie takiej ilości mumio na raz z niewiadomego źródła pochodzenia może odbić się nie tylko czkawką a już na pewno nie pomoże w leczeniu choroby. Pocieszyłam pana, zapewniłam, że raczej nic mu nie będzie, ale jednocześnie uprzedziłam, że takie kupowanie u pokątnych handlarzy czegoś co zwą mumio, czegoś co jest wysuszonym na kamień, proszek, czy zrobioną tabletkę a tym bardziej połknięcie wszystkiego na raz to żadna metoda na poprawę zdrowia. Podałam panu telefon do Gabinetów, gdzie jest mumio na prawdę pierwszej jakości, ale czy skorzystał nie wiem. Może ta "kuracja" z kamiennym mumio odstraszy go od korzystania z mumio w ogóle. Swoją drogą ciekawe, czy takie uderzenie mumio na raz w żołądek poprawi jego stan? Jeżeli żołądek uzna, że była to terapia szokowa to może?
Przypominam: prawdziwe mumio jest w Gabinetach a wygląda tak:
                                               



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz